Ks. Eduardo Gómez został mianowany dyrektorem generalnym ESIC (Szkoła Biznesu i Marketingu) i od marca przyszłego roku stanie na czele szkoły. Jego podstawowym zadaniem będzie przygotowanie nowej strategii rozwoju szkoły, która w Hiszpani cieszy się wielkim uznaniem. W planach uczelni jest m.in. budowa kampusu ESIC w Sao Paulo (Brazylia), a także w Indiach.
Nowy dyrektor jako głowne cele stawia przed sobą umocnienie ESIC na pozycji lidera wśród szkół marketingu i cyfrowej gospodarki; poszerzenie oferty edukacyjnej, aby móc z większym powodzeniem konkurować na polu globalnym; dostosowanie struktury organizacyjnej i administracyjnej, aby uczynić ją bardziej stabilną i trwałą, by móc z jeszcze większym powodzeniem realizować główne cele strategiczne.
Całość wywiadu w nowym dyrektorem można przeczytać na stronie prowincji hiszpańskiej www.scj.es
ESIC Business&Marketing School została założona w 1965 r. przez Prowincję hiszpańską Zgromadzenia Księży Sercanów. Była to pierwsza szkoła biznesu i marketingu w Hiszpanii. Obecnie ESIC jest jedną z czołowych szkół marketingu w Hiszpanii, a także cieszy się międzynarodową renomą. W ponad 50-letniej historii przez szkołę przewinęło się ponad 51 000 studentów.
O szkole ESIC możesz dowiedzieć się więcej tutaj: www.masterstudies.pl